POL blir Storebrands nye reklamebyrå Sammen skal Storebrand og POL styrke en merkevare som har vært en del av mange nordmenns liv gjennom mer enn 250 år.
Fikk storeslem på Gullbyanten: Nå er Storebrand klare med nytt veggedyr-stunt Har gjemt penger i utenlandske hotellsenger.
Storebrand er sent ute med ny pensjonskampanje Spiller på populærkulturelle referanser for å vise hvor fort tiden går, og motivere til å ta grep om sin pensjon.
Storebrand fortsetter med sine «Fremtidsforestillinger» Som en del av en omfattende kampanje går Storebrand denne uka på tv med nye filmer.
Tante Randi omstrukturerer - gir ansvar til grandtanter Dropper daglig leder: – Behovet handler ikke om en daglig leder, men behovet for daglig ledelse, sier Woll.
Etter bare litt over ett år i sjefsstolen forlot Joachim Tante Randi – Dette valget handlet om hva jeg gikk til, og ikke hva jeg går fra.
Storebrand lanserer nytt kommunikasjonskonsept «Fremtidsforestillinger» er det første uttaket i det nye konseptet.
Norske byråer bruker millioner på å melde seg på konkurranser årlig KOM24 har undersøkt med norske byråer hvor mye tid og penger de bruker på å melde seg på konkurranser hvert år. Det er mye.
Tante Randi vant sju av sju mulige priser under Gulltaggen – Føler litt på janteloven, men heldigvis har vi «Tanteloven» som skal kontre den, sier Tore Woll.
Tore Woll i Tante Randi om å gi fra seg daglig leder-rollen: – Jeg har tenkt på dette i to år Det å være både daglig leder og kreativ leder ble for krevende med for mye ansvar.
Slik forvandlet Tante Randi ordet «mangfold» til en faktisk person – Når ordet mangfold blir til en faktisk arbeidssøker, står ikke handlingen alltid i stil til holdningen, sier det kreative teamet bak kampanjen.